my song

Hej! Jag heter Luisa och jag tänkte börja blogga här på blogg.se, har haft ett flertal bloggar förut men har alltid tröttnat eller helt enkelt bara slutat skriva. Jag får hoppas att mitt intresse inte lessnar denna gång! Jag kan berätta lite om mig själv. Jag är 16 år gammal och går mitt första år på gymnasiet, efter att ha bytt hit och dit har jag hittat rätt på vittras gymnasium i sickla inriktning samhälle beteendevetenskap. Jag är en ganska vanlig tonåring som gör det de flesta tonåringar gör, på veckorna är jag fokuserad i mitt skolarbete och på helgerna gör jag vad jag vill vilket brukar innebära att umgås med vänner på olika sätt. Om jag skulle bekriva mig själv med fem ord skulle jag säga, Glad, känslofull, ambitiös, spontan och lite smått galen! Jag älskar att ha liv runt om mig och blir lätt rastlös. Som avslutning på min lilla presentation tänkte jag säga att jag hoppas att någon/några av er där ute ska finna det intressant att följa min blogg!
Nu ska jag göra det jag egentligen borde gjort för länge sen, ta fram skolböckerna. Hejsålänge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0